#online marketing


2014-ben sokszor fogja ezt érezni
 

2014-ben sokszor fogja ezt érezni

A valósidejű marketing lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketinges trendje. Egy közérthető példával bemutatva: ha valaki délután két órakor, otthoni számítógépéről keres rá a pizzéria szóra, akkor valószínűleg rendelni szeretne, ha pedig este hétkor egy belvárosi téren a mobiljáról, akkor pedig beülni valahova. A Google egyre komolyabban odafigyel ránk, mi pedig egyre többször érezhetjük is, hogy "kitalálja gondolatainkat".

hvg.hu hvg.hu



A hirdetés segítség is lehet, nem csak zaklatás
 

A hirdetés segítség is lehet, nem csak zaklatás

Több mint 3,9 millió magyar internet-felhasználó havi öt és fél órát tölt a Google keresőoldalain és minimum napi húsz percet a Facebookon. Információkat fogyasztunk és osztunk meg egyre gyorsuló ütemben, és folyamatosan nő az online vásárlások aránya. A közelgő HVG tartalommarketing szeminárium egyik előadójával beszélgettünk a felhasználóbarát online hirdetésekről.

hvg.hu hvg.hu

A politikusok eltűntek az internetről
 

A politikusok eltűntek az internetről

Itt vannak a nyakunkon az önkormányzati választások, de ezt csak onnan lehet látni az interneten, hogy egyre több cikk szól erről, és van egy viccpárt, amelyik ki is használja az internet adta nyilvánosság lehetőségét - írja az Online Marketing blog szerzője.

hvg.hu hvg.hu


Mire jó az SMO?
 

Mire jó az SMO?

Az SMO-t (Social Media Optimization) nem akkor kell használni, ha több látogatót akarunk. De akkor mire való, mire jó? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

hvg.hu hvg.hu

Mennyi regisztrációval twitterezzünk?
 

Mennyi regisztrációval twitterezzünk?

Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

hvg.hu hvg.hu


Parlamenti pártok a hálózat csapdájában
 

Parlamenti pártok a hálózat csapdájában

Barack Obama sikerén felbuzdulva itthon is kötelességüknek érzik a politikai tanácsadók, hogy a netre tereljék ügyfeleiket. Az Egyesült Államokban 2008-ban bevált módszereknek viszont nyomát sem látjuk Magyarországon.

hvg.hu hvg.hu




Így lehet beszállni az e-bizniszbe
 

Így lehet beszállni az e-bizniszbe

A kis- és közepes vállalkozások túlnyomó máig nincs jelen az interneten, nem használ online marketing eszközöket, azonban az erősödő online konkurensek hatására egyre többen kerülnek lépéskényszerbe. Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?

hvg.hu hvg.hu

Újrahasznosított kerékpárkülsőből tervez ékszereket egy magyar srác
 

Újrahasznosított kerékpárkülsőből tervez ékszereket egy magyar srác

A hónap dizájnerének is megválasztott Muskotál Dénes újrahasznosított kerékpárkülsőből készít öveket, ékszereket. Mindezt főállás mellett végzi egyéni vállalkozóként, ám forrás hiányában egyelőre nem tud továbblépni vállalkozásával. A nyereségét elviszik az adók és közterhek, üzletfejlesztésre, online marketingre nem tud költeni. Hitelben nem gondolkodik, inkább pályázna, de ahhoz viszont kevésbé ért. Azért írunk róla, mert ígéretes vállalkozónak tartjuk, ugyanakkor üzlete számos gyengeséggel küzd, amelyek egy részét ő maga is jól látja.

Ember Zoltán Ember Zoltán


 

"Startup vagyok, felhasználókat akarok"

A beindult startup vállalkozások esetében a sikeres tőkebevonás eredményeképpen elkezdett bővülni a csapat, az ambíciózus tervek tovább szövődtek, az ötletből termék lett, majd jött a nemzetközi piacralépés, és tapasztalat hiányában nagy volt a tanácstalanság. Az ügyfél-, felhasználószerzés egy vissza-visszatérő kihívás, amely egy globális piacra törő startup esetében tudatos és alaposan kidolgozott folyamatot igényel.


Pályakezdőket vár a Google
 

Pályakezdőket vár a Google

Tehetséggondozó programot indít a Google Magyarország, ahova várnak mindenkit, aki friss pályakezdő, vagy aki gyakorlati lehetőséget keres.

hvg.hu hvg.hu

Miben jobb az e-könyv, mint a hagyományos?
 

Miben jobb az e-könyv, mint a hagyományos?

Az utóbbi néhány hétben többször is szóba került az e-könyv, amely igazából nem más, mint egy eszköz, amelyen meg tudjuk jelentetni a könyveket. De mitől jobb az e-könyv, mint a hagyományos? Az Online Marketing blog szerzője ennek járt utána legfrissebb bejegyzésében.

hvg.hu hvg.hu